May. 20, 2013

Godmorgon alla sötnosar!
Måndag igen då! Dags att jobba. Åh va jag har saknat mina små barn! Emelie sov med mig inatt också. Mysigt med lite sovsällskap. Hon ska nämligen bo hos oss tills onsdag eftersom hyresvärdarna skulle komma hem och sova hemma några nätter. Men om inte alls länge får jag hem min käre syster permanent! Yey!

Detta skrev jag imorse. Men glömde trycka på "Publicera". Haha! Har jobbat nio timmar idag. Standard iofs. Men skönt som fan när solen steker på. Är lite bränd dock. Men man ska inte klaga! Hade dött av att tex suttit inne på ett kontor när vädret är så underbart som det är! När jag kom hem käka jag middag med min underbara familj sen kolla jag de två senaste vampire diaries avsnitten. Jag säger bara OMG! Som jag längtar tills nästa avsnitt. Gaaaashh! Ja och nu sitter jag i ett välförtjänt varmt och härligt bad. Kan inte sitta här alltför länge bara. Öppnar imorgon och måste upp kvart över 5! Men jag slutar halv 3 så det gör inte så mycket :) PUSS!