May. 26, 2013

Hej alla sötnosar!
Haha jag älskar att statistiken ökar på söndagar. Ni verkar fatta nu att det är då jag verkligen uppdaterar!

Helgen har varit awesome. I fredags var hela familjen (förutom emelie) hos Carina och tove. Det bjöds på middag och vin i massor. Hade det hur trevligt som helst! Middagen var så otroligt god. Bland det godaste jag någonsin har ätit. Vi satt och sjöng och skratta enda in i småtimmarna. Lyckades spilla rödvin över hela mig också.. haha! Klockan var ungefär 3 när vi knalla hemåt. Skulle ta ett varmt bad när vi kom hem. Sluta med att jag somna där och vakna vid halv 7. Då gick jag in till min säng och somna om. Haha va så sjukt trött! Sen när jag vakna gjorde jag inget speciellt. Umgicks lite med familjen, satt och sola på ballkongen och käka god middag. Vid runt 10 tiden drog jag hem till hagge där han Tina Krister Ogge och loppan va. Grabbarna va ju på bandit kryssningen i fredags så Krister va lagom sliten. Vi satt och snacka och drack öl iaf. Min älskade pojkvän köpte en limpa till mig från båten. Världens bästa! Sen drog vi hem till mig och sov. Idag vaknade jag vid halv tio, då gick jag upp och fixade god frukost till mamma! Sen efter en stund gick jag och sov igen. Jag och Krister vaknade runt 4 tiden. Då hade pappa lagat hamburgare. Sen tog vi det lugnt ett tag innan det var dags för gubben att knalla hemåt. Gav pappa mitt kort så han kunde köpa hem lite mys eftersom det är morsdag idag. Så ikväll blir det familjemys. Passar perfekt!

Vill avsluta med att skriva att jag älskar min mamma så otroligt mycket. Ingen mamma har nog fått stå ut med så mycket skit som du. Men endå har du alltid funnits där för mig när jag behöver dig. Jag kan alltid komma till dig om det är nånting och jag vet att du alltid ställer upp. Kunde inte önska mig en bättre mamma! Jag älskar dig till rymden och tillbaka! ❤