May. 27, 2013

Hej alla sötnosar!
Jobbet idag gick bra. Finns inte så mycket mer att skriva. Skulle kunna skriva tusen rader om alla underbara barn som finns där och allt roligt som händer VARJE dag men ni skulle nog inte orka läsa. Haha! Dom är iallafall hur härliga som helst! Efter jobbet mötte jag upp mamma i jakan centrum. Vi gick till eyewear där jag bokade tid hos en optiker imorgon för en kurs om linser. Har nämligen otroligt dålig syn. Kommer bli så jävla skönt! Testade axels glasögon förut på emelies och deras fest, och tro mig, det var en heeelt ny värld! Så det ska bli jävligt nice. Så imorgon blir det kurs, och kolla ut styrka osv. Trodde de skulle ingå när man skulle köpa linser. Men icke sa nicke. 900kr kostar det. Men så jävla värt de! Efter det bjöd jag på middag. Vi käka på thairestaurang. Hur mysig som helst och otroligt god mat! Vi lämnade inte kvar ett enda riskorn på tallriken någon av oss! Så kocken blev hur glad som helst. Haha! Efter det åkte vi hem. Min kära morbror från Dalarna var här en sväng och hälsa på. Det har ju varit elitlopp på Solvalla så han passa på att hälsa på oss när han ändå är i krokarna!

Imorgon kommer världens bästa b2 och jullan hem från Grekland. Så då ska vi alla tjejer grilla hemma hos Linda. Om prick två veckor fyller jag 20 år och två helger efter det är de midsommar! Livet leker! ☺☀