May. 30, 2013

Hej alla sötnosar!
Har inte bloggat sen i måndags. Och har hänt en del. Så jag hoppas ni är lässugna!? Höhö.

I tisdags efter jobbet åkte jag till centrum och små shoppa lite och mötte upp mamma på tastys en sväng innan jag fortsatte hem till tessi. Satan va sköt att träffa henne igen! Hon har ju varit i Grekland i två veckor och kom hem i tisdags. Äntligen har jag fått min andra halva tillbaka :) vi snacka och tog en cigg på ballen. Gud så jag har saknat det! Sen kunde hon inte hålla sig utan gav mig min födelsedagspresent (2 veckor för tidigt) hon gav mig en ledtråd "det är din favorit" och då fattade jag direkt. Fick min forever and always favorit parfym Britney Spears fantasy! Världens bästa tjej :) sen fixa vi oss lite och drog ner till centrum och handla kött och annat smått och gott. Vi fick 2 bitar oxfilé, 2 bitar kalvfilé och en stor köttbit för 88kr på köttbutiken i kallhäll centrum. Haha vi var helt chockade. Satan va billigt! Sen knalla vi hem till Linda där hon Oliwia och julia redan va. Hur kul som helst att träffa jullan igen också. Sen kom Micke och Markus och grillningen var i full gång. En sjukt jävla bra kväll med prat och skratt. Kunde inte bli bättre.
På onsdagen var det jobb igen, efter jobbet mötte jag upp tessi i jakan sen tog vi bussen till kista där vi käkade och shoppade. Kan visa i ett annat inlägg va jag köpte om jag pallar. Men blandannat en jeans jacka, 1 par jeans, 3 par skor, träningskläder osv. Riktigt lyckad shoppingkväll. Sen kom bästaste killen och hämta oss.
Idag har jag kommit hem från jobbet, helt jävla död. La mig på sängen och slumra till, sen va de dags för middag. Jätte god pastasallad med baguettbröd. Efter det gick jag ner i tvättstugan. Nu avslutar jag denna dag med ett varmt bad innan jag ska krypa ner i sängen.

Imorgon är det fredag, jag slutar klockan två och det vankas utgång med alla brudsen! Fyfan va livet är härligt ibland!