Bara massa babbel

Har varit en underbar fredag om jag får säga det själv!

Slutade klockan halv två. Mötte upp julia och tessi i jakan. Shoppade lite små saker. Som vanligt. Tror inte ens ni förstår hur mycket jag har shoppat på senaste tiden. Synd att jag är så dålig på att lägga upp bilder bara.
Iallafall, sen kom syrran också. Vi tog en fredagsöl på pergola. Sen åkte jag och tessi hemåt. Men först solade vi i centrum. Här hemma har vi färgat mitt hår, lagat mat, kollat vampire diaries , myst med jullan och Linda som kom förbi och nu ligger vi här i sängen med varsin mobil i handen och pratar och försöker hitta nya bra låtar!

Otroligt ointressant inlägg. Iknow. Men imorgon kör vi all in på halloween party och då blir det massa bilder. Även bilder på min nya hårfärg! Look forward to it? Bet you do! PUSS!