Catching up!

Haha oj vad jag måste se rolig ut just nu! Sitter i duschen med en handduk och mobilen i högsta hugg och duschstrålen på fötterna med högsta värmen. Ja, eftersom tessi inte har något badkar så får jag göra det bästa av situationen.

Måndag är avklarad iallafall, imorgon slutar jag tidigt och ska på bio med mina underbara syskon. Sen helt plötsligt är det onsdag. Woooppa!

Nej nu tar jag dag för dag. För mycket har hänt denna helg.

Fredag: ledig. Kändes helt sjukt! När var jag ledig på en fredag sist egentligen? Så jag slappade. Dansade runt själv i lägenheten och fixade mig. Åkte till jakan och köpte lite smink. Hem igen. Fixa mig. Mötte upp Krister i centrum. Drog till pg. Tog en öl. Sen kom emelie. Tog en till öl. Sen var det taxi till hovet. Dags för avenged sevenfold! Och SATAN va bra dom var! Njöt varje sekund. Awesome! Efteråt skulle vi till Harry b James men det var sån sjuk kö så det blev taxi hem. Herrejösses va många hundralappar som rök denna kväll....

Lördag: drog till centrum. Bjöd lillebror på pizzerian, mötte upp emelie och Johanna sen hälsade vi på våra älskade katter som förtillfället bor hos Hjalle och Sandra. Kul att se dom igen! Efter det drog jag och emelie till jakan och köpte farsdagpresent. Direkt när jag kom hem vare dags att fixa sig och dra till Hanna med alla brudar. Inflyttningsfest med rosa tema stod på tur! Har tyvärr inget rosa klädesplagg (även om det är min absoluta favoritfärg) och hittade inte heller nått på hm. Så jag körde på rosa underkläder istället. Haha! Men tur att ingen annan heller verkade följa temat. Det var iallafall sjukt trevligt hos Hanna. Aqve var där också som jag inte har träffat på över ett år. Sjukt kul att träffa den tjejen igen :) slutade med att alla brudar drog till mp och dansade loss där resten av kvällen!

Söndag: hemmamys med min sambo innan jag och syrran drog hem och överraskade pappa med paket och thairestaurang! Länge sen vi käkade hela familjen eftersom vi alla bor på olika ställen nu under stamrenoveringen! Så det var verkligen jätte mysigt. Sen åkte jag hem igen och hade ännu en söndags skräckkväll med tessi julia Ted och Jonas. Denna gång såg vi Mama och den var vidrig! Sen somna jag vid halv två någongång sen vare bara kliva upp och jobba!

Förstår om ingen orkade läsa allt men en fet klapp på ryggen till den som pallade! Nu ska jag fortsätta njuta av denna varma dusch sen springa till min laptop och bjuda er på massa bilder! PUSS!