Överspeedad brud

Ligger i sängen. Fyfan så skönt. Efter man har varit igång konstant sen klockan 6 imorse så är detta en dröm för mina fötter och ben just nu.

Blev en del nya saker iallafall. Ska även hämta ut ett paket från Nelly imorgon med lite smått och gott. Ett par jeans och en ny vinterjacka är det enda jag behöver nu sen är det slutshoppat för min del. Vill inte ens veta hur många tusen jag har bränt denna månad.. Jag som skulle spara 10 tusen till körkort. Haha! Yeah right..

Nej men iallafall. Har ni märkt hur otroligt positiv jag är i min blogg? Men tur är väl det. Och IMORGON ÄR DET TORSDAG, SEN ÄR DET FREDAG OCH AVENGED SEVENFOLD PÅ HOVET MED SYRRAN OCH KRISTER SEN PÅ LÖRDAG ÄR DET INFLYTTNINGSFEST FÖR HANNIPANNI. Sorry för caps. Blev lite över exalterad. Nu måste jag sussa. PUSS!