Måndag - check

Förlåt för dålig update!

Fredag: Myskväll med tjejorna. God middag och mys framför tvn. Vampire diaries och en ny serie vi har börjat kolla på som heter Twisted. Grym kväll. Kom hem klockan 2-3 och slockna direkt.

Lördag: På dagen åkte jag med emelie och Karin till jakan. Kolla runt lite och lunchade på tastys. Hem. Hänga med familjen. Ta några öl med syrran för att sen åka till jakan och bowla. Vi blev ett gäng på 8 pers vilket var hur kul som helst. Efter det fortsatte vi till pg. Hur kul som helst!

Söndag: 3 timmars sömn blev det för min del eftersom jag somnade klockan 4 och skulle upp klockan 7. Men, så man bäddar får man ligga. Loppis i komethallen stod på schemat. Mamma och pappa hade ett bord och jag och emelie hade ett bord brevid. Sålde kläder, jackor, skor och lite annat. Men tyvärr märkte vi att kläder inte går sådär jättebra på loppisar. Trots att vi sålde hur snygga kläder som helst för bara 10-20kr styck. Vi skänkte iallafall det som blev över (myyycket) till myrornas :) efter loppisen sov jag i stort sett konstant.

Måndag: upp och jobba. Pigg och utvilad. Efter jobbet drog jag hem och käka sen fortsatte jag mot tessi där hon och jullan var. Oreomilkshakes, twisted och massa youtube videos. Micke och Markus kom förbi också. Blev nyss avsläppt utanför mig och nu ligger jag i badet. Ska sussa direkt efter detta eftersom jag öppnar imorgon och ska upp klockan 5. Inte mycke mer intressant än detta mina käre läsare. Men imorgon har jag mer tid och då ska jag försöka få in mer intressantare inlägg. PUSSS!

1 Anonym:

skriven

Ska du inte nämna nåt om att du blev utslängd från pg den lördagen?

2 Elise

skriven

Jag hade en jätte trevlig kväll och blev INTE utslängd från pg! Och hade jag blivit det hade jag nog inte nämnt det här iallafall :)