Oct. 17, 2013

Äntligen!
Torsdag har blivit en av mina favoritdagar. Så himla mysiga.

Jobbdagen gick hur fort som helst, som alla andra jobbdagar. Nu ligger jag i sängen och bloggar från min älskade iPhone... Åh så jag längtar tills jag har min laptop! Kommer kunna skriva mycket roligare blogginlägg då. Även om det funkar från mobilen så blir det en annan sak från en dator. Flera bilder med text under, låtar och youtubeklipp etc. Plus att jag kan följa mitt älskade vamp och twisted på ett bättre sätt! Hdmi kabel in i tvn bah, klart!

Härligaste känslan när man kommer hem. Slänger på sig mjukisar och en toffs på skallen och veta att det är fredag imorgon. Plus att emelie och pappa kommer hem med donken-mat vilken sekund som helst. Hehe! Jag är i vanliga fall nyttig under veckorna men vi ska snart ha stamrenovering och idag bytte dom alla eluttag så det ser ut som hejkomochhjälpmig. Så ja, Snabbmat it is!

Längtar till julafton och nyårsafton men resten av vintern ser jag INTE fram emot! Snart ska jag och emelie på Alter bridge konsert också och i november blir det avenged sevenfold! Lite har man att se fram emot iallafall :)

Herregud. En eloge till dig som orkade läsa allt. Bara massa babbel och kackel. Men så är vi tjejer :) PUSS!

Sångaren i Avenged Sevenfold. Hohohoh förstår  ni hur mycket jag ser fram emot denna konsert?! 😍😏👌