Onsdag - check!

Sur och irriterad förtillfället. Ibland är det jobbigt att vara en familj på 5 personer vad gäller dusch/bad på kvällarna. Inte fan får jag mitt underbara varma bad som jag tyckte jag förtjänade så mycket. Ett jädrans bankande på denna dörr.. -.-'

Men äsch, hinner iallafall med ett snabbt blogginlägg (mest för att jävlas lite). Ligger som sagt i badet. Detta underbara bad. Idag direkt efter jobbet mötte jag upp Jennie i centrum. Blev en timmes promenad med snack om aaaallt möjligt. Så länge sen vi sågs så är det inte konstigt att våra munnar gick i 180. Efter det så blev det god middag med mamma och syster. Sen inte mycket mer förutom lite sängliggande och dammsugande.

När min dubblalön kommer sen (glad tjej) så ska jag faktiskt unna mig själv en laptop eftersom min burk sa upp sig för ett bra tag sen och jag är trött på att göra ALLT via denna lilla skärm på telefonen. Så ja. En laptop får det bli. Ska även tatuera mig, men mer om det någon annan dag.

Nu är det dags att tvätta håret och gå och lägga sig. Imorgon får det inte bli som det blev imorse (vakna 5 minuter innan jag började och fick ta taxi till jobbet för mina sista ciggpengar eftersom jag har shoppat/festat upp hela min lön). Japp. Så nu avrundar jag detta med en fet PUSS!

P.S imorgon kan man säga imorgon är det fredag! 👍🙊