Team Damon Salvatore

Alltså ooohhhh jag är så glad!!!

Tisdagen är avklarad och imorgon är det onsdag. Och då (likasom jag skrev förra tisdagen) så är fredagskänslorna där och kittlar igen. Det är sjukt va tiden går snabbt med detta jobb. Kan inte förstå att jag har varit på denna underbara förskola i ett halvår nu!

Ligger förtillfället och kollar på gamla One tree hill avsnitt. Herrejösses. Den serien väcker många minnen. Jag Oliwia och tessi skyndade oss hem varje dag efter skolan för att inte missa en enda minut.

Och apropå serier så är ju THE VAMPIRE DIARIES SÄSONG 5 UTE!!! Och första avsnittet var helt sjukt. Jag grät. Alltså oj vilken kärlek jag har till denna serie. Någon mer som kollar???? Och om ni måste välja, är ni team Stefan eller team Damon? Själv är jag team Damon all the way!