Vilka är ni?

Träffade en läsare på mp i fredags. Haha! Känns sjukt att skriva så. Men faktiskt gjorde jag det. Blev helt chockad när hon sa att hon läser min blogg! När jag gick i Källtorp och bloggade som mest så hade jag rätt många läsare, men efter det har det varit bloggpaus nästan ett år osv. Så man har ju tappat de flesta. Men några stannar kvar iallafall.

Och det ger mig frågan. Vilka är ni? För jag har verkligen Ingenaning. Ingen av mina tjejor läser min blogg förutom Hanna. Så ja. Ni kan väl kommentera, vad ni heter, om ni känner mig eller gick samma skola. Eller, gör vad ni vill. Jag vet ju ändå att ingen skulle kommentera iallafall. Men lite kul skulle det vara.

Nu ligger jag i badet. Har pratat med både julia och b2 i telefon. Men nu lyssnar jag på musik och njuter av denna underbara värme. Sen blir det sussa bigtime för min del. Har varit igång sen klockan 5 imorse så jag behöver en riktig fet prinsess-sömn inatt! PUSS!

1 kakan:

skriven

jag läser din blogg hihihi /karin

3 Miia:

skriven

Jag också!! :D

2 Hanna

skriven

Jag med babe!!