Del 2

Allmänt.
Ska jag vara ärlig så har jag skjutit upp bloggningen för att jag inte har haft en aning om vart jag ska börja.
En gång per dag brukar jag blogga. Men så har det inte blivit den senaste veckan. Har haft fullt upp helt enkelt. Mycket annat som har hänt.

Men den här veckan ska jag bättra mig. Har btw shoppat en hel del senaste dagarna! Fått med mig ca 8 nya tröjor, nya smycken, nytt smink. En jätte fin fotoram, nagellack, underkläder. Ja, en hel del. Så nu är det slut shoppat för min del. Iallafall denna månad. Hade gärna visat er allt nytt fint men jag orkar inte fota allt då jag redan hunnit tagit upp allt från påsarna och använt en del av plaggen. Men kan lägga upp en bild på min fina fotoram, som jag har prytt med fina foton som jag beställde hem från Instabild.se och även en bild på mina drömskor som min älskade pojkvän köpte till mig! PUSS!