Livet e en fest

Denna vecka har gått brutalt fort. För att inte tala om helgen. Herregud. Tiden bara flyger förbi. Ioförsig har vi denna härliga söndag också. Min käre bror har fotbollsmatch klockan halv 12. Och det kan man ju inte missa! ☺

I fredags var det personalfest. Åkte aldrig hem emellan eftersom jag slutade klockan fem och personalfesten började klockan 6. Så jag fixade iordning mig där. Eftersom det var knytis hade jag gjort min tacogratäng. Det var en oroligt lyckad kväll. Snack, skratt, dans och Singstar. Efter många timmar drog jag Veronica och Bella vidare till pg och avslutade på mp. En riktigt galen och rolig kväll.

Igår vaknade jag. Lagom pigg, eller inte. Haha! Dags att dra hela familjen till hovet och heja fram AIK till seger. AIK-HV71 på hovet. En spännande match. Satt på helspänn. Jädrar. Men vi vann på straffar. Vilken stämning. Jag älskar att gå på hockey/fotboll! Det var även mammas livs första hockeymatch. Så det va kul. Efter matchen tog vi en öl på en uteservering för att fira segern. Vi avslutade på pizzahut och på hemresan körde vi "ett skepp kommer lastat". Mycket skratt blev det! Klockan var drygt elva när vi kom hem och jag slockna direkt.

En sammanfattning av detta inlägg: jag älskar mitt jobb och min familj!