Lördag - på landet

Hej alla sötnosar!
Nu ligger jag i soffan hos min käre morbror Steve och tar det lugnt. Fick precis 300kr i efterskottspresent. Herrejösses så glad jag blev :D jag som är pank nu innan lönen kommer också (hur ens det går till?)
Igår när vi kom fram (klockan halv elva på kvällen) så mös vi ner oss i soffan, jag och min bror. Med Svensson Svensson, rostad majs och cola. Efter det somna vi gott. Idag har vi dansat, sjungit, spelat badminton och spelat Fia med knuff. Vilket är lika kul varje gång med denna familj. Den ena sura minen efter den andra. Hahah! Sen kom min käre kusin totte och Steve förbi. Så käka vi middag och vila ett tag innan vi åkte upp hit till Steves stuga :)

Det är verkligen så mysigt att vara på landet. Så stillsamt och lugnt. Det behövde jag. Verkligen. Efter en hektisk vecka på jobbet och mycke tankar i huvudet. Imorgon ska vi på en promenad hela familjen innan vi städar och packar oss hemåt. Vilket lär bli rätt sent om jag känner min pedantiska mamma rätt.

Nu ska jag vara social med lillebror som sitter i fåtöljen brevid. Jag uppdaterar mer imorgon! PUSS!