Lördag

Ligger i badet. Detta underbara. Varma. Härliga bad.

Igår var det en riktigt rolig kväll. Började med kista direkt efter jobbet med syrran. shoppade lite, käkade och tog en öl. Drog till pg och spela black jack. Åkte hem och fixa oss och sen till pg igen för att därefter fortsätta mot mp. Riktigt jävla bra gårkväll måste jag säga. Bara de att efterfesterna inte riktigt blev som planerat. Dom blev inte av överhuvudtaget. Så man flängde runt lite överallt och kom hem vid fem imorse. Men TUR de. Att det inte blev någon efterfest alltså. Det tackar jag för idag kan jag säga. Jag mår prima ballerina trots 4 timmars sömn! Fick vakna brevid världens bästa vän också tillochmed.

Idag är det städning som gäller. Min älskade bror ska nämligen ha kalas, eller fest som det heter numera. Pizza och film med boysen. Då får vi andra hålla oss i bakgrunden. Haha!

Vi höres mer senare. Pinky swear! PUSS!