Stressdag

Måndag. Nu är den äntligen avklarad. Först jobb till kvart i sex. Därefter mötte jag upp syster i centrum för en mysig middag på Kina restaurangen. Blev så mätt så jag höll på att spy eftersom jag stressade i mig all mat. Bussresa hem och direkt ner i tvättstugan. Vila 30 minuter sen ner igen. Direkt efter det gick jag ut och mötte cammii för en cigg och tjejsnack. Påväg tillbaka till tvättstugan blev mina fötter kapade av ett rep som låg mitt på marken så jag flög pladask ner på asfalten och slog i armbågen och knäskålen. Mobilen flög. Det blev ett stort hål i mina dubblatights. Låg och vred mig av smärta. Ropade på Camilla som sprang tillbaka och hjälpte mig upp. Haha! FYFAN vilken smärta! Är hur svullen som helst och det dunkar och svider som satan i både knä och arm.

Nu äntligen får jag koppla av på riktigt. Ligger i sängen och har ont. Ska försöka hoppa in i duschen innan det är dags att sova. Nu är jag bra trött. PUSS!