Torsdag

Jag är sämst. Jag vet. Haha! Såhär mycket har jag inte ljugit i hela mitt liv. Men jag har haft fullt upp. Därav den kassa uppdateringen.

Emelies födelsedag va mysig. Familjen inklusive Krister och stolle. Fika och umgänge. God middag etc. Jag körde en liten rolig grej. Slog in 4 fake presenter. 1 bestående av 2 nagellack. Ett med ett headset, ett ciggpaket och ett par örhängen. Alla saker var mina som jag slog in i vardera paket. Inget av det är saker hon behöver eller använder. Sen öppna hon de andra och när hon skulle tacka och kramas så sprang jag och hämtade det riktiga paketet. 2 biljetter till ALTER BRIDGE! Som jag slängde ner i en presentkasse full med toapapper. Ja, jag är bra fyndig jag. Så i slutet av oktober ska vi på alter bridge. Har väntat ex antal år på att få se dom och det vet jag att emelie också vill göra. Så det var perfekt. Förband är halestorm och smash into pieces. Kan ju inte bli mycket bättre!

Min älskade lillebror ligger och sover brevid mig i min säng nu och det måste jag också göra. Imorgon är det personalfest. Knytis och Singstar. Kommer bli awesome! PUSS!