Because im happy!

Heeeeeej alla glada! Eller jag hoppas ni är glada iallafall, för det är jag! 

Kom precis hem från gymmet. Drog dit direkt efter jobbet. Intervaller på löpbandet, lite cirkel träning, squats och magövingar. Gymmade igår också så jag har världens träningsvärk i benen. 

Imorgon är det stora städardagen hemma hos oss. Dagen innan vi drar till landet, då ska hela lägenheten skina tycker min kära mor. Så det blir städning, packning och tvättning. 
Sen på torsdagen så är det atbetstidsförkortning eftersom det är dagen före en röd dag. Så jag slutar redan kl 11.15! Hahah helt ok för mig. Edvin och emelie är lediga och mamma och pappa slutar också tidigt. Vi kommer komma iväg i god tid vilket känns skönt. Gaaaahhhhhh, Gud vad jag längtar! Ska bli helt underbart att komma iväg till landet. Som jag har saknat det. Och vad är inte bättre än att fira påsk med familj och släkt på landet? :) 

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi äta god soppa som tapetserarna här nedanför har lagat till oss. Dom har en lägenhet på hörnet där dom klär om möbler osv, så vi har varit grannar i x antal år. Jaja, vi hörs senare! PUSS!
Kategori: