Dagen/påsken

Hej alla underbara läsare! 
Min dag har varit bra. Slutade kl 3. Mötte mamma efter jobbet och tog sällskap hem. Har kollat senaste Vampire diaries avsnittet och även 1 avsnitt av Pretty little liars som jag har börjat följa nu (är helt fast)! Följde med emelie till centrum och så har jag städat en massa. Så har min dag sett ut. Nu ligger jag i sängen nyduschad och fräsch redo att sova om inte allt för länge. 

Våran påsk på landet var helt underbar. Gud va skönt det var att komma iväg. Hela familjen. På torsdagen när vi kom fram (efter våran galna bilresa med tusen miljoner grejer i bilen) så kom Hjalle Johan och Björn ner till våran stuga. Vi satt och snacka ett bra tag allihopa sen gick vi "ungdomar" in i lillstugan och spelade spel osv. På fredagen var det påskmiddag hos min käre morbror Steve och hans fru Mariana i deras stuga. Hjalle och totte var också med. Längesen vi var samlade allihopa. Vi åt gott och satt och pratade timvis. Otroligt trevligt. Sen fortsatte vi mot våran stuga. Det blev Fia med knuff och rappakalja(ett otroligt grymt jävla roligt sällskapsspel). Och snack. Gick återigen in i lillstugan alla ungdomar o fortsatte snacket o spelandet där tills kl 04. Dagen efter blev det grillning hos oss med hela gänget och efter det badminton och Kubb. Solen strålade och allt var perfekt. Dagen efter på söndagen var det solning och städning innan det var dags att fara hemåt igen. Juste! Edvin fick en moppe också. Olle hade lovat han en i somras så nu fick han en ifrån Olle och Steve. Den hade vi roligt med hela familjen kan jag säga. Åkte runt på tomten allihopa. Haha. Tillochmed mamma. 

Nej men denna påskhelg var helt perfekt måste jag säga. Hoppas eran påsk också var trevlig och mysig. 

Btw, imorgon går jag in på min 3e nyktra helg. Tummen upp! Känns hur skönt som helst att slippa vara bakis på helgerna. Man känner sig både piggare och fräschare! 

Men nu måste jag sova. Ska upp halv 6 imorgon. Men slutar kl 14. De e ju fantastiskt! Vi hörs mer då. PUSS! 




Kategori: