Ny wifey på g

Hej mina kära läsare! 
Klockan är nu 01:41 och jag känner mig knappt trött. Tror ioförsig att jag är övertrött och förmodligen kommer somna bums när jag lägger huvudet på kudden. 

Kollade precis på en film som heter Don Jon. Den var bra men ändå inte super bra. Den innehöll sjukt mycket mer sex än vad jag trodde när jag bara hade sett trailern. Haha. Sådär mycket sex att det är pinsamt att se filmen med någon annan.

Efter jobbet åkte jag till jakan och köpte 3 par nya jeans, även ryggbiff och pommes. Mötte upp pappsen också. Sen lagade jag god middag till familjen när vi kom hem. Det bjöds på Friterade pommes med ryggbiff och min otroligt goda egengjorda sås. Efter det blev det lite häng med familjen sen 2 st hart of dixie avsnitt sen ännu mer häng med familjen sen lite film och nu ligger jag här. Redo att sova. Imorgon kommer jag vakna pigg och fräsch, iaf efter jag har hoppat in i duschen.

Den som vaknar först imorgon av mig och emelie ska laga äggfrukost till familjen. Så det är bäst att jag somnar nu så jag vaknar i tid. För lets face it, emelie gör iiinte lika god äggröra som jag :) natti! 

Detta lagade jag till familjen i onsdags. Tacogratäng. Hur god som helst! Känner mig lite som en wifey. Whats happeeeninnng!?
Kategori: