Söndag đŸŒ»

Godmorgon alla lĂ€sare! 
Eller ja goddag för min del som har varit vaken sen kl 06. Haha! Arbetsskadad. 

LĂ„g och drog mig i sĂ€ngen ett tag men sen vart jag sĂ„ uttrĂ„kad sĂ„ jag gick ut pĂ„ en pw istĂ€llet kl 08. 1 timme gick jag. Sprang i nĂ„gra trappor osv. Helt fĂ€rdig nĂ€r jag kom tillbaka, det Ă€r ju sĂ„Ă„Ă„ varmt ute! Helt underbart va skönt det var, knappt nĂ„n mĂ€nniska ute och fĂ„gelkvitter :) 

Nu ligger jag i badet. Ska duscha och sen anvĂ€nda mina nya ansiktsprodukter jag fick hem för nĂ„gra veckor sen. Jag har varit otroligt dĂ„lig pĂ„ att uppdatera om all shopping pĂ„ senaste tiden. Men jag ska bli bĂ€ttre. Ska dock trappa ner lite pĂ„ shoppandet dĂ„ jag ska börja spara pengar. Men lite blir det nog iallafall ;) 

IgĂ„r gick vi ner till centrum och kĂ€kade pĂ„ pizzerians uteservering. Blev oxfilĂ©pasta för min del. Mums! VĂ€dret Ă€r ju helt jĂ€vla fantastiskt. Imorgon ska det bli hela 21 grader. Tur att jag Ă€r ute sĂ„ mycket pĂ„ mitt jobb. 

Ne nu mĂ„ste jag duscha, snart kommer pappa hem med brunch! PUSS! 

Kategori: