Hej mitt vinterland.

Hej!
 
Fullspäckad vecka med jobb, julbord, julshopping, simning, minijulafton med brudsen, party och packande. Nu är vi på landet. Så otroligt glad för det. Snö är det också.
 
 
Jag är numera brunett. Färgade håret ännu blondare än innan för 1 vecka sen. Men jag trivdes inte riktigt och tyckte det var gult i vissa ljus så igår färgade jag håret brunt. Nu saknar jag det blonda och vill typ börja gråta när jag kollar på alla blondie bilder. Men men. Till sommaren kommer jag garanterat bli blond igen! 
 
 
Annars inte mycket mer. Nu är jag ledig 1 vecka till sen jobbar jag 2 dagar, sen är jag ledig 1 vecka till. Så jag klagar inte. Känns otroligt skönt. Och sista veckan på jobbet var hur mysig som helst. Blandannat kyrkvandring, luciatåg och julspel. Fina presenter fick man också. Älskade barn.
 
Men nu är klockan mycket och jag är laaagom sliten efter gårkvällens bravader, så vi hörs mer imorgon. Lovar att bjuda på massa mysiga bilder. PUSS!
 
Blondie vs Brownie 
 
Kategori: