monsterupdate aka Lucia present från mig till er ;)

Hej alla fina!
 
Kollade tillbaka i arkivet. Gud vilken engagerad bloggerska jag var en gång i tiden. Ibland kan jag sakna det. Men intresset finns inte kvar på samma sätt längre. Men jag är otroligt glad att jag har bloggat i så många år då det är skrattretande kul att kolla tillbaka på dom gamla trotsiga tonåren. 
 
 
Ja vad ska man säga? 
 
Livet rullar på som vanligt iallafall. Jobb, familj, vänner. Snart är det jul. Idag är det lucia. Jag blir som ett barn på nytt när julen närmar sig. Det spritter i hela kroppen av alla lyckorus. 
Den 21a åker vi, hela familjen och mormor till dalarna för att fira jul. Senast vi firade jul på landet var för ungefär 14 år sedan så jag är gladare än någonsin över det beslutet. 
 
Idag ska jag mamma och pappa iväg och kolla runt lite. Jag behöver ett par nya vinterskor då hela sulan har släppt på mina som jag köpte för knappt 2 månader sedan.. rätt drygt med tanke på att exakt samma sak hände förra året med exakt likadana skor.
 
Igår efter jobbet åkte jag till jakan och mötte upp oliwia och Terese. Vi kollade på idol finalisterna som uppträdde, käkade på tastys och girltalka. Efter det åkte jag hem till det stora julbaket som väntade hemma. Vi höll på ett tag. Hade allsång till Tänd ett ljus m.m. 
Efter det var jag helt färdig men jag lyckades hålla mig vaken igenom senaste vampire diaries och pretty little liars avsnittet. Såklart. 
 
Nu är det dags att duscha och göra sig iordning. Kanske uppdaterar lite senare om ni har tur. PUSS!
Kategori: