obeskrivlig kärlek.

Min familj. Min älskade familj. Skulle aldrig kunna beskriva för er som läser detta hur otroligt roligt vi har med varandra. Hur förbannade vi kan vara på varandra. Hur vi helt plötsligt får för oss att ha vighetstävling eller dance off i köket. Hur vi känner varandra in och ut. Vet varandras gränser. Ibland jävlas lite extra med flit. (Hehe). Nej men på riktigt så är det helt sjukt hur nära man kan stå varandra. Jag har så roligt med min familj och jag är så glad att jag har dom vid min sida varje dag. Ibland kan det vara jobbigt. Om man är trött på morgonen och en sjungandes pigg pappa kommer in och bestämmer att man ska upp och äta frukost hela familjen. Eller när man bråkar med 1 familjemedlem och tillslut med 2 stycken till. Eller när man ska duscha på kvällen men 3 stycken står före i kön. Men vet ni? Detta spelar ingen roll. Bråk, skrik, skratt, tårar, glädje. Detta gör oss till en familj. Vi har varit med om så sjukt mycket, både gott och ont. Och tillsammans klarar vi allt. 
 
Kärleken till min familj kommer jag aldrig någonsin kunna förklara med ord. Aldrig. Dom värdesätter jag mest av allt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kategori: