Dagen

Hej alla mina fans och haters! 😉

Idag har det varit en mycket bra dag mĂ„ste jag sĂ€ga. Öppnade imorse, vilket betyder tidig hemgĂ„ng. Slutade redan 14.30. Direkt hem. Kolla reprisen pĂ„ ph finalen. Summering av det hela: Aina Ă€r helt underbar. Samir, störtskön. Emelie, usch och fy. Jeppe, den sĂ„kallade vinnaren.. Vidrigare kille fĂ„r man leta lĂ€nge efter.

Efter det blev jag upphÀmtad av Jennie, som jag inte har trÀffat pÄ ett bra tag! Vi handlade mat. Satt och snacka om allt och ingenting. Konstaterade att tjejer pratar otroligt mycket skitsnack (inklusive vi) men det Àr ju faktiskt rÀtt underhÄllande. Vi lagade god kycklingsallad. Och till efterrÀtt blev det glass med varma bÀr och chokladsÄs. Det roligaste var att mitt förslag till middag blev sallad, eftersom att jag Àr lite nyttig förtillfÀllet. Pfffhh, vÀl inne i butiken gick vi banans. En otroligt mysig och trevlig kvÀll iallafall mÄste jag sÀga.

Och pÄ lördag blir det ett Äterseende igen. DÄ för bokning av tatuering och hÄrfÀrgning. SpÀnnande!



❀
Kategori: