Färgbomb

Jag tänkte tipsa "alla" er sexiga rödtottar där ute om en grym produkt. 

Jag som förtillfället är rödhårig har detta ständiga problem i mitten av varje månad. Redan efter två veckor börjar den röda färgen tvättas ut och den supersnygga röda färgen har helt plötsligt blivit risigt ljus/röd/brun. 

Men min älskade vän Jennie, som också är en sexig rödtott förtillfället tipsade mig om något som kallas för Färgbomb. Det är en inpackning/färgning i ett. Efter man har duschat så handdukstorkar man håret och tar i denna inpackning. Det är precis som hårfärg, man ska akta kläder, golv osv för det färgar av sig. Snabbt! Man behöver även handskar. Vilket jag inte hade när jag använde färgbomben, vilket resulterade i att mina händer var helt rosa första dygnet. Ha i denna inpackning i 3 minuter, skölj ut och VOILA! Håret är som nytt igen. 

Jag har alltid haft problemet att mina toppar är mycket mörkare när jag färgar rött, därför tog jag lite extra av denna grymt bra inpackning i just topparna och det funkade hur bra som helst. Över mina förväntningar. Nu är mina toppar nästan lika röda som resten av håret. Awesome! Denna Färgbomb finns även för dig som är blondin, brunett, ginger. 

Finns på de flesta frisörsalonger och kostar runt 250kr. Det var slut på just den färgen jag ville ha "nr 500", så jag köpte min från fyndiq.se där den kostade ungefär 220kr (inklusive frakt 49kr).



Kategori: