Helgen, dagen m.m

Hej alla fina! 
Läsarna steg lite idag så jag antar att ni väntar spänt på min update. Hehe.
 
Kom precis hem ifrån Hanna. Vi käkade middag jag Hanna tessi bersan Ted och william. Sen kollade vi talang. Blev så sjukt berörd av Jon Henrik - Daniels jojk. Herregud så fint.. 
 
Nu över till helgen då. 
I fredags var det dags för James Arthur konserten. Vi började med att ta en öl på banken i Kallhäll i väntan på tåget. Sen åkte vi till the laughing duck och käkade middag och tog 1-2 öl innan vi tog taxi till fryshuset. Vi lyckades tränga oss nästan längst fram. Och känslan när han klev ut på scenen. Det går inte att beskriva. Tårarna började rinna automatiskt och där stod jag och grät som en 12 årig liten flicka. Konserten var way beyond alla mina förväntningar, och dom var väldigt höga. Då kan ni tänka er hur grymt det var. Och inte nog med det så tog han min hand i slutet av konserten. Bland dom bästa kvällarna i hela mitt liv utan tvekan! Vi fortsatte att festa tills tidigt på morgonen och hela lördagen levde jag i min lilla James bubbla. På kvällen kollade hela familjen melodifestivalen, och jag hejade på i.d.a. Dels för att hagge och company var med i bandet och dels för att jag diggade låten som fan, 
På söndagen blev det OS tittande och middag på oregano. 
Idag började en ny jobbvecka och min dag har varit fantastisk! Har varit på så bra humör hela dagen. Det har varit riktigt bra väder och vi käkade tillochmed mellanmål utomhus. Jobbkryss är även bokat om en månad och humöret är på topp! 
 
 
Video lånad från youtube
 
Såhär nära stod vi. Kan inte beskriva med ord.


Min snygga James tröja som emelie och Johanna överraskade mig med! ❤
 
Ja. Men nu hörni är det faktiskt dags för mig att hoppa in i duschen och efter det krypa ner i sängen och förmodligen drömma mig tillbaka till i fredags. Så vi hörs mer imorgon! PUSS!
Kategori: