Helgen, och massa annat babbel

Sorry för dålig update. Ibland känns lusten att blogga lite väl långt bort. Och vissa gånger känner jag för att skriva ut allt och ingenting.

Helgen var grym. Vi umgicks, körde mängder med frågelekar, bland annat heta stolen då en av oss fick sitta i fåtöljen och välja en låt man ville bli grillad till. Under denna låt fick dem andra fråga vilka frågor dom ville och man var tvungen att svara ärligt på dem. Väldigt rolig lek måste jag säga. Vi körde även V75. Vann ingenting men spänningen fanns garanterat där (i 10 minuter). Vi grillade på isen och byggde en snögubbe. Lagade god fläskfilé middag med potatisgratäng, rödvinssås och Bea till på lördagen. Ja. En mycket lyckad helg. Önskar dock jag hade tagit det en aning lugnare på alkoholfronten. Helgen gick otroligt fort och det var riktigt skönt att komma hem igen. 

Men nu har jag iallafall bestämt mig för en nykter månad. Behövande. Ja, hela vårat gäng har faktiskt beslutat oss för en nykter månad. Ser fram emot det. Kommer känna mig både piggare och fräschare. 

Och nu är vi inne i ännu en arbetsvecka. Måndagen är avklarad vilket känns skönt. Nu är det snart fredag igen! Inte mycket mer att skriva och jag känner att det är dags att försöka sova. Somnar jag vid 11 får jag iallafall 7 timmars sömn, vilket räcker. Jag räknar alltid timmar när jag ska sova. Ligger och räknar på fingrarna varje kväll, haha. Vi höres mer imorgon! PUSS!









Kategori: