Onsdag. Tatueringar och ögongodis.

Hola amigos! 
Imorgon blir det bokning av tattoo med b2. Vad det blir får ni veta när det är klart. Jag har två tattoos som jag ska göra. Aaahhhg. Spännande! Jag har pratat om att skaffa tatuering sen jag var 14 år kanske. Tycker det är sjukt snyggt. Och nu har jag två stycken otroligt betydelsefulla tatueringar som jag ska göra. Inte det minsta osäker på någon av dom. Känns grymt! Men samtidigt lite nervöst! 

Dagen har varit bra. Syrran är ledig och ska till stan och härja. Kan säga att jag längtar något otroligt tills fredag! Hehe! Men veckorna går så otroligt fort så snart är vi där igen. 

Har inte mycket mer roligt att skriva förtillfället. Kommer jag på något så lovar jag att uppdatera direkt. Men tills dess, bjuder jag på lite ögongodis. iallafall för mig, inte vet jag, du kanske har fel på synen. PUSS!


Kategori: