Onsdags update

Hej alla fina läsare! 

Idag har jag gjort följande. 

1. Jobbat på världens bästa jobb.
2. Blivit hämtad av en snäll pappa.
3. Ätit middag. 
4. Umgåtts lite med min fina familj.
5. Hängt med tessi, Ted och Jonas. 
6. Färgat håret. 
7. Slagit mitt rekord på flappy bird.
8. Smörjt in mig med brun utan sol. 
9. Bäddat ner mig i sängen. 

Ja. Ungefär det. Känner mig glad. Imorgon slutar jag klockan 3 sen ska hela familjen hem till mormor och fira henne eftersom hon fyller år. Och sen vipps så är dagen vi alla väntat på här! Helt underbart! 

Är helt kär i denna klänning och hade mer än gärna klickat hem den. Den hade passet perfekt på midsommarafton! Men jag måste hålla lite i cashen nu känner jag... Men vi får se hur jag gör! Haha...

Nej nu måste jag sova. Klockan ringer klockan halv 6! Natti natt! PUSS!
Kategori:
1 Jennie:

skriven

Vart är klänningen ifrån? ;)