This is me

Haha Vafan hände? Nu kom jag in i ett sånt här "jag vill blogga om allt och ingenting" humör. Tur för er. 

Ligger självklart i mitt underbara badkar. Spotlights på dimmer och ett glittrande och väldoftande badskum runt omkring mig. Lite sjukt dock att jag inte ens kan bada utan min telefon. Har det gått lite överstyr då?

Funderingarna börjar ju som vanligt flöda hejvilt när man lägger sig i detta badkar. Såsom, vart kommer jag stå om 1 år? När ska jag börja min utbildning, hur länge kommer jag få vara kvar på mitt underbara jobb, hur kan man höra vad den andra säger i telefonen samma sekund som personen säger det trotts att den är på andra sidan jorden, hur kommer mina barn se ut, hur ser min framtida man ut/vad gör han just nu, vad tycker folk om mig, dem som inte känner mig. Osv osv osv osv. 

Ja. Jag kan ju beskriva lite om mig själv. För er som faktiskt inte haft turen att lära känna mig. 

Jag heter Elise Rosén, fyllde 20 år i somras. Är en väldig glad och positiv tjej. Kan nog bli lite för glad och sprallig vissa gånger. Jag älskar att festa men har en tindens att spåra ur ibland. Ibland blir det helt enkelt för mycket av det goda. Min familj är den bästa i världshistorien, vi skulle utan tvekan bli en succé om vi spelade in en realityshow. Mina föräldrar gifte sig på en elefant i thailand. Det finaste jag varit med om. Jag älskar att sjunga, i duschen eller i rummet framför spegeln. Spelar gärna in mig själv till bakgrundsmusik och lyssna på efteråt. Jag älskar färgen rosa och Britney Spears fantasy parfymen. Det ska gärna vara lite för mycket av ALLTING. Jag älskar mycket smink, mobilskal ska gärna vara bling bling eller stora guldiga nitar (som det är på skalen som jag har just nu), örhängen ska vara stooora (skulle aldrig få för mig att sätta på mig små gulliga pluppar). Ja kortfattat så ska det hellre vara för mycket än för lite. När jag var yngre och gick på källtorpskolan var jag en riktig fjortis. Jag älskar barn, och har gjort det enda sedan jag själv var liten. Jag uppfattar mig själv som en mycket rak och ärlig person. Ogillar jag något så säger jag det rakt ut. Det värsta jag vet är människor som inte kan stå upp för sig själva. 

Ja. Nu känner ni mig lite bättre iallafall! :)




Kategori: