Update som heter duga!

Bästa ni. Vilken jävla vecka. Både den här och förra veckan. Har varit helt jävla slut när jag har kommit hem från jobbet.

Igår tex så låg jag i sängen kl halv 9 och kolla runt på mobilen, hade inte alls några planer på att sova. Skulle blogga, duscha och kolla ph först hade jag tänkt. Jo tjena, tröttmössan somna och vaknade klockan halv 2 på natten. Förvirrad och trött. Haha! Bara hoppa in i duschen och sova vidare. 

Har märkt hur viktig sömn är, speciellt med sådanna här hektiska dagar, så jag skippar paradise hotel finalen ikväll och kollar reprisen imorgon istället. Jag ska upp klockan 05 imorgon bitti och känner att jag behöver mer sömn än 5 timmar.. 

Annars då. Har inte mycket mer roligt att skriva. Förutom att det blir en nykter månad, som jag skrev tidigare. Så har förmodligen mer tid för bloggen i helgen :) yey! Skulle även HEMSKT gärna åka iväg på en sista minuten. Ge mig sommar, solbrända tatuerade killar och ballkonghäng. Jävla najs! 

Kategori: