Avklippta ögonbryn och tvättstuga

Hej mina trogna fans! Fan va grymma ni är. Trogna läsare! Hahaha, skämt åsido! Ni är sämst ;)

Min humor. Vad ska jag säga.. Idag har det varit en riktigt bra dag. Trots att dagen börja med att jag klippte av mitt ena ögonbryn (fråga mig inte ens), och fick skämmas hela dagen på jobbet. Gömde mig bakom min mössa som gick ner till ögonen så fort jag visade mig offentligt. Direkt efter jobbet var det bara att gå RAKA vägen till hm och köpa en ögonbrynspenna. Fick även med mig lite annat smått och gott. När jag kom hem vankades det god middag av min käre syster. Har även dragit tummen ur röven och dragit igång tvätten. Underbart med massa nytvättade kläder!

Nu ligger jag i sängen och kommer ikapp på paradise hotel. Snart äre dags att gå ner i tvättis igen! Och snart är det fredag! Yeeeey!