Från bott till topp

Mestadels av denna dag har jag varit på pisshumör. Allt har gått emot mig känns det som. Mina tankar har bankat mig i skallen rätt rejält. Jag har lyssnat mer på den röda lilla djävulen än den vita ängeln om man säger så!

Och städning har varit så ointressant idag. Tillochmed min crosstrainer har lockat mer.

Men nu. Såhär mot kvällskvisten har humöret stigit sig uppåt! Min goda vän från Småland har skrivit, jag har fått reda på lite hur mitt nya schema kommer se ut och nu ligger jag i Mimmis (emelies) säng och ska knäppa på lejonkungen. Jag älskar att min syster delar mitt stora intresse för Disney! Vi hinner inte kolla klart hela dock, då vi båda ska upp tidigt imorgon och rulla mot vardera arbetsplats. Åh så jag längtar efter mina små trollungar! Ska bli helt underbart att träffa dom igen efter alla dessa dar!

Men nu börjar filmen. Hörs imorn! PUSS!