Ibland hatar jag blogg.se lika mycket som jag hatar oliver

 Får ett litet smått anfall inombords just nu. Enda sedan igårkväll har jag försökt laddat upp ett inlägg med bilder från i somras. Härliga, underbara sommarbilder. Ungefär 25 stycken. Men det har inte funkat. Och jag har försökt och försökt men varje gång står det att det inte går pga någon jävla tid som har gått ut eller att det inte går att ladda upp en viss bild. Irriterande? Svar ja. Då det tog mig ett tag att få ihop inlägget och alla härliga bilder. I ett stillande hopp om en chans att få upp det där nedrans inlägget så har det därför blivit brist på andra inlägg. Så nu vet ni. Sommarinlägg med ett gäng härliga sommarbilder får helt enkelt vänta en stund. Tills min irritation har lagt sig en aning.
 
Annars då? Jo men jag jobbade idag för första gången detta år. Och jag kan konstatera att det var rätt svårt att somna igårkväll efter att ha total vänt på dygnet under ledigheten. Det slutade med ett antal timmars förlorad sömn. 2 timmar totalt sov jag inatt, sen 9,5 timmars jobb på det. Men jag överlevde! Tack och lov att jag inte har något dötrist telefonförsäljar jobb, som jag hade vid exakt samma tidpunkt för 1 år sedan. 
 
Idag har jag bestämt mig för att få minst 7 timmars sömn. Vilket är tillräckligt! Paradise hotell dissar jag totalt ikväll. Det får vänta på repris tills imorgon.
 
Ville iallafall bara uppdatera er hur läget ser ut förtillfället. Nu ska jag försöka somna (efter att ha knappat runt på mobilen i minst en halvtimme om jag känner mig själv rätt.) och OKEJDÅ, jag kan väl bjuda på iallafall EN bild från i somras. Så ni slutar tjata nångång! Sleep tight! PUSS!
 
Kategori: