Måndag

Hej alla underbara fina läsare!
Känns som det var hundra år sedan jag SKREV här i bloggen sist. Har blivit mycket videos på senare dar men jag hoppas ni gillar det med. Och för er som inte har Videofyme appen, utan den så går det ej att kolla från telefonen MEN det går att kolla från datan! :) just so you know!

Vart en rätt spårad helg. I fredags stod myskväll på schemat med det blev tammebannemej bärs iallafall. Klockan 7 på morgonen gick vi och la oss. Vakna 3 timmar senare och åkte till bruket för lite tefat och snowracer åkning. Sen var det bara hem och duscha och fixa sig sen hem till tessi för lite förkrök sen drog vi allihopa hem till jullan. Hennes avskedsfest var nu i fullgång. Beerpong, sång, dans, avskedstal, tårar och skratt. Sjukt lyckad kväll!

Imorgon har jag tagit semesterdag för att kunna vinka av älskade julia på Arlanda imorgon (mer om allt detta i ett separat inlägg senare.)

Nu ska jag iaf ta mitt pick och pack och röra mig mot b2! Paradise hotel och sleepover står på schemat! PUSS!