New in



Två apsnygga jack/tröjor. Den andra är min favorit.

25kr på alla smycken på ur&penn.. Shooo!

Lite nya underkläder är alltid bra att ha.


Har en hårfärg kvar från förra färgningen men eftersom jag har så otroligt tjockt hår så behöver jag alltid två. Får se när jag har tid att färga bara. 

Olja för håret. Doftar ljuvligt. 10/10 baggar.


Eyeliner behövs då jag använder det dagligen. Tänkte även att det är snyggt med lite vit eyeliner på nedre fransraden för en piggare look, så jag köpte det med.

Dem senaste två foundations jag har köpt har jag varit missnöjd med. Blir lätt fläckar osv. Jag vill gärna ha en täckande och hållbar. Jag älskar dream matte mousse och frågade efter en foundation med liknande konsistens. Då tipsade hon om denna. Och jag är väldigt nöjd. Hade inte ens fläckar efter en heldag med barn. Mascaran har jag inte hunnit testat ännu, så upp till bevis!

Köpte även ett par tjockare leggins från Gina. Älskar dom då det är bekvämt att jobba i och bra nu när det är kyligt ute. Ja, det var det jag köpte igår. Men har även valt ut några saker av alla tusentals andra saker jag har shoppat men inte hunnit visa.

Älskar denna blus. Mönstret. Allt. Riktig Elise tröja som emelie sa.

Som ni alla nog vet vid det här lagret så är Britney Spears fantasy min absoluta favoritparfym genom tiderna. Hittade denna tvådelade parfym med 50 ml Britney Spears fantasy och 50ml Britney Spears fantasy Midnight som också luktar gudomligt. 


Rosa är min favoritfärg. Som ni flesta kanske också vet. Och hur sött är inte det här settet med sminkborstar? Inte använt ännu dock. Köpte det mest för att det var så gulligt. Haha!

Så kan vi ju avsluta med en bild på min favorittändare. Haha jag dör så snygg den är. Kan inte hjälpa det. Im in love!

Ja, det var det. Hope you liked it! Vi hörs mer senare eller imorgon. PUSS!
1 x:

skriven

Hej kan du inte göra ett inlägg där du skriver vart du har köppt allt? Keep up the good work, kram!

2 x

skriven

Hej kan du inte göra ett inlägg där du skriver vart du har köppt allt? Keep up the good work, kram!