till mitt framtida 30åriga jag

hej mig själv! förmodligen har jag fortf blogg om 10 år, eftersom jag är en sådan grym bloggare! hehe. såhär ser mitt liv ut just nu;

 

  • jag jobbar på snapphanensförskola som långtidsvik. har jobbat där i 1 år nu ungefär och jag trivs som fisken i vattnet. om du/jag gör som jag själv vill så är jag en utbildad förskolelärare vid det här laget.
  • vi bor förtillfället hemma hela familjen på legendvägen. har nyligen gått igenom stamrenoveringen. känns skönt att bo hemma allihopa, då vi är ett sånt jävla skönt gäng! (hoppas du/jag inte svär lika mycket som 30åring.)
  • jag ser ut såhär förtillfället;

  • mina favoritlåtar förtillfället är J Cole - Powertrip, Ulf Nilsson - Little by Little, Bon Iver - Skinny love och Labyrint - Fakkin fin. lyssna på dom vettja, för lite nostalgi. men i grund och botten så är det rock som gäller.
  • jag älskar att bada. vårat badkar är bäst!
  • jag har förtillfället rött hår. undra vad du/jag har för hårfärg nu. vi har ju ändå testat på en heeel del olika under våra år.
  • jag har en vit iphone 4s med ett lagom coolt nitskal. som 30åring har jag väl en iphone 10c eller vem vet, jag kanske har gått över till den onda sidan och kör på en samsung!
  • min lillebror Edvin är en tonåring förtillfället. grisar ner, plockar inte undan disk efter sig, tar min hdmi sladd utan att fråga *morr*, gamear på sitt Xbox väldigt ofta, men är förövrigt en otroligt fin och omtänksam kille. när du/jag läser detta är han 23 år och har förmodligen hittat sig en riktig pingla (med tanke på hur jävla snygg han är.) han brås på syrran. hehe.
  • jag följer hysteriskt varenda avsnitt utav paradise hotel.
  • mina bästavänner är terese, oliwia, hanna, julia och linda. vi har umgåtts igenom alla år och varit med om så sjukt mycket tillsammans. vet att du/jag har kontakt med allihopa även idag.
  • jag festar lite för mycket. men jag har jävligt kul!

 

kan avsluta med att skriva att du är en väldigt grym tjej. *klappar mig själv på axeln*. och idag har du/jag förmodligen stadgat oss och bildad en familj. i sånnafall så vill jag bara skriva till mina barn och min supersnygga tatuerade kille att jag älskar er mer än något annat!

det var allt för mig! PUSS!

 

Kategori: