Våfflor, Disney, och en utebliven frågestund

Goddag gott folk!
Gårdagen bestod av disneymusik, en och annan dans med syster, våfflor, finalförlust mot finnarna, film och youtubeklipp tittande med min minst lika knäppa syster.

Idag har jag ätit ägg och fiskbullar till lunch, vissa tycker att fiskbullar är vidrigt(men jag älskar det), dans och skoj med min knäppa familj, familjeråd angående förhoppningsvis ny familjemedlem (en ny tv till vardagsrummet).

Resten av dagen kommer bjuda på städning med syster, (medan vi dansar till disneymusik), om jag får som jag vill, efter det blir det en skön dusch och sen bär det av mot Kungsängen för att titta på Edvins cup.

Imorgon är det jobb igen efter 17 dagars ledighet. Känns hur bra som helst att komma in i rutiner igen. Det behövs verkligen!

Funderar fortfarande på vilka alla är som kikar in här och läser om mitt glamorösa liv varje dag. Funderar även på att ha en frågestund. Fast sen kom jag på att jag inte är någon Kenza direkt och förmodligen inte hade fått en enda fråga. Haha! Så vi skippar det! PUSS!