Åh! äntligen!

Hej alla fina underbara trogna och framförallt tålmodiga läsare!
Sorry för min lilla bloggstrejk. jösses vad längesen jag skrev. vet knappt vart jag ska börja.
Jag lever och mår bra. funderar på att köpa thailändska piller som minskar hunger och ger mer energi (som typ hälften av mina kollegor kör med förtillfället). ät rätt och träna är ju det man egentligen ska göra för att gå ner i vikt. Men jag känner att jag behöver en liten spark i röven och hjälp på traven för att sätta hjulen i rullning. så ja. Vi får se hur det går helt enkelt. Imorgon är det dags för jobb igen efter en välbehövlig
lång ledighet. min käre kusin ante kom och hälsa på i onsdags. då blev det en liten utgång. hade hur kul som helst! på torsdagen så åkte jag emelie och mamma till kista och kollade på bio. Vi såg Maleficent. rekommenderar STARKT! den var otroligt bra. Efter det käkade vi middag på olearys sen åkte vi hemåt. en mycket lyckad kväll! på fredagen så åkte mamma och pappa till landet. På kvällen blev det kortspel med oliwia emelie och hennes 2 kompisar till kl halv 2 på natten.
Och igår blev det hårfärgning för både mig och sissy. jag blev snäppet blondare och emelie färgade jag slingor på. senare blev det middag på pizzerian i centrum med syskonen och utgång med Nyberg på kvällen. längesen vi hängde så det var roligt!idag mötte jag oliwia sen gick vi till oregano och käka pizza. sen kom Linda också. Vi satt och prata och skratta i närmare 3 timmar innan det var dags att knalla hem och börja städa och fixa lite. rensning av garderob och tvättstuga har stått på schemat denna kväll. säkert 1 och en halv månad sen jag hade tvättstugan sist. haha! så det är skönt att få det gjort.
Har kollat på alla pretty little liars avsnitt som har kommit ut nu. gaaahhh! det är så fantastisk jävla bra. ännu bättre att nya avsnitt kommer på både pretty little liars OCH twisted kommer släppas den 10e juni. på min födelsedag! yey!
ne nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå ner en sista gång i tvätten innan det är dags att sussa. hörs mer imorgon. förhoppningsvis ;) PUSS!
Kategori: