catching up

Hej alla!
 
Bloggpauser har blivit lite standard på senaste tiden tyvärr. Vilket är synd. Men det är mycket nu. Jobb mån-fre. När man kommer hem så har man alltid nått som ska fixas sen är det dusch och serier och vipps så var klockan 23:00. Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt uppdatera men skippar det för att klockan är så mycket. 
 
Menmen, ska försöka bättra mig. Lite roligt att sist jag skrev så jag var en fjuttig 20åring och nu helt plötsligt är jag 21. Haha! Börjar få lite smått ålders noja här borta.
 
Min födelsedag igår var iallafall hur bra som helst. Fick jättefina presenter av min familj, mina kollegor och mina vänner. Sång och tårta. Kunde inte bli bättre. 
 
Idag hade vi gårdsfest på jobbet. Jag och Veronica hade hand om rispåskastningen. Sen fanns det massa andra stationer och så var det korv m. bröd, fika och uppträdanden. 
 
Och i helgen blev det både studentfirande, smaka på Stockholm i Kungsan på älskade svealands nationaldag , Harry b james två kvällar i rad och gröna lund. Bästa helgen på riktigt riktigt länge!
 
Och btw. IMORGON KAN MAN SÄGA IMORGON ÄR DET FREDAG! :D
Kategori: