måndag - check!

dagen började med att min käre kollega ringer och väcker mig klockan KVART ÖVER ÅTTA. då jag egentligen skulle varit på jobbet för en kvart sen. fick massa söta hälsningar av barnen i telefonen så mitt i all panik så kändes det lite bättre. tack och lov fick jag skjuts av pappa så jag var på jobbet 20 minuter senare. sov knappt nånting inatt. vakna kl 5 och kunde inte somna om. Men tydligen gjorde jag det nångång och vaknade 1,5 timme försent. jag som aldrig försover mig. men men, det kan hända även den bästa!

härligt väder ute. älskar mitt jobb. speciellt på sommaren när man är ute så mycket! längtar ihjäl mig efter midsommar. inte ens 3 veckor kvar. sjukt!

nu ska jag ta en dusch. sätta på min fläkt så det blir lite svalt och skönt sen nanna kudden. sleep tight! PUSS!
Kategori: