Midsommar!

Hej alla fina! Im alive, surprise!

Kom hem från landet igår efter en helt galet fantastisk midsommarhelg. fylld av bubblor (från min nyinköpta bubbelmaskin), dans runt midsommarstången, fotboll hela gänget, gitarrspel runt brasan, bad (första doppet för i år - check!), midsommarrock med hela ungdomsligan (som gamlingarna brukar kalla oss), där blev det dans i massor. hade så gärna spolat tillbaka tiden. proppat med rockabillys och jänkare, skratt och lycka. Efter ganska många timmar blev det taxibuss hem med massa annat folk som också skulle till byn.

på söndagen var det dags att packa sig hemåt igen, fast jag hade gärna stannat ett par dagar till.

Som vanligt ser jag tillbaka på midsommarhelgen med ett stort jävla leende! lika lyckat som vanligt och jag är så glad att ha så fina och galna människor i mitt liv. kärlek.
Kategori: