Ang tatueringen

Hela dagen har jag gått runt och varit nervös. Jag har velat skaffa tatuering enda sedan jag var 13 år ungefär. Tycker det är sjukt snyggt. Och nu 7 år senare har jag skaffat en, vilket fortfarande känns helt overkligt. 

Min familj är det absolut viktigaste jag har. Det bandet vi har i våran familj är otroligt. Så texten var helt perfekt. Vingarna står för alla dem som har gått bort. Blandannat min fina morbror Olle som gick bort i somras. Så det här är en tatuering som betyder otroligt mycket för mig.

Det gjorde inte ALLS så ont som jag hade föreställt mig. Men i slutet när tatueraren (som förövrigt var jätte trevlig) började med skuggningen, då gjorde det rätt ont. Efter 2 timmar var den klar och det var så värt det! Blev hur nöjd som helst. 

En glad och nyduschad tjej som ligger i sängen redo att sova. Imorgon är det fredag också. Gahh! Det blir bara bättre och bättre! ☺  

PUSS!
Kategori: