Min blogg blev hackad (säger vi... *host host*)

HEJSAN! 
Jag kom att tänka på lite saker.

1. Jag SUGER på att uppdatera på helgerna.
2. Jag är en flappybird geek. Bigtime. 
3. Det snöar. Det skulle ju precis bli vår. Skit.
4. Jag är otroligt känslig gällande sorgliga filmer osv. (Kollade nyss på Aurore) varning: se ej om du är känslig. Hemsk film.  
5. Jag glömde fylla på mitt busskort i helgen så nu måste jag gå till stationen imorgonbitti. Järnspikar!
6. Det är mindre än 2 veckor kvar tills jag gör min tattoo! (Bokade tid i torsdags)
7. Imorgonbitti måste jag komma ihåg att koka ägg! 
8. Idag är det James Arthur's födelsedag! Grattis älskling! 
❤❤❤ i present av mig fick han frukost på sängen imorse!


Ja men över till helgen. Försöker korta ner det hela lite eftersom jag måste ha gått över till sleepmode om exakt 18 minuter! 
I fredags blev det fira Moa som fyllt 20 år, därefter bowla med syster Ante Hjalle Sandra Ingman Moa tessi, efter det drog vi till banken och sen fortsätta mot stan. För att inte komma in någonstans.... Eftersom det var löningshelg så var vakterna bitches och släppte inte in oss för att vi inte stod med på listan (förmodligen för att vi var med två killar också, var av en är snaggad.. Suck.) jaja, vi hann iaf stanna på subway och äta jätte äckliga mackor. 

På lördagen åt vi mestadels av dagen. På riktigt. Började med ett glas yoghurt på morgonen, därefter lunch på pizzerian i centrum sen lyxmiddag bestående utav oxfilé o grejer. Ingman gjorde mig o emelie sällskap och efter middagen blev det film o mys. Slaggade fint där runt 3 halv 4 tiden. Orkade knappt lyfta ett finger, så trött var jag. 

Idag har jag kollat det senaste vampire diaries avsnittet, umgåtts lite med Micke Markus tessi o Linda, och kollat film med familjen. 

Nu är det dags att avrunda innan jag måste vända blad i denna påbörjade bok. Önskar er en god natts sömn så hörs vi mer imorgon. PUSS!




Kategori: