Onsdag - Middagsdate och shopping

Hola amigos! 
Onsdagen är avklarad och imorgon är det redan torsdag. Kan inte riktigt förstå hur fort veckorna verkligen går. 

Idag efter jobbet så mötte jag upp Lina i jakan. Vi gick runt i butiker, blev lite shopping för oss båda två. Sen avslutade vi med en god sallad på tastys och massvis med snack. Riktigt trevligt! 


Och sen tänkte jag även passa på att visa måndagens och dagens shopping. 

Detta fick jag med mig hem idag: 

2 halsdukar. 39:- styck, har kostat 199:-. Köpte dem på sportbutiken i jakobsbergcentrum, den som ska stänga. Ligger ungefär mittemot lindex. Är helt kär i den orange/rosa stickade, den är så himla fin på. Älskar färgen! Och priset var ju inte direkt något att klaga på.

Äntligen hittade jag en väska som jag gillade. Jag velade mellan den här och en annan. Men denna var större och jag vill få plats med träningskläder och skor i så det fick bli denna. 399:- från accent. Men jag fick den för 299:- eftersom det var 100:- rabatt på alla handväskor för över 249:-. Inte helt fel. 

Detta köpte jag i måndags när jag var i kista och shoppade:

Träningströja. Kan användas annars också. Men mestadels köpte jag den som träningströja. 149:- från New Yorker.

Baströja. Denna köpte jag för att ha under träningströjan. 79:- New Yorker.


Love it! 129:- New Yorker. 


Kavaj/jacka. Otroligt snygg på. Med denna var det litegranna kärlek vid första ögonkastet. 299:- New Yorker. 

Träningsbyxor. 249:- från Cubus.

3 par jeans , eller "jeggings" som det egentligen heter. 199:- st från Cubus. Otroligt sköna. Och otrooooligt billiga. Köper vanligtvis Dr Denim från Salt som kostar 400:- st, men dom håller inte alls länge. Får köpa nya efter 1,5 månad ca. Så jag blev otroligt glad när jag hittade dessa. Rekommenderar starkt!

Ja. Det var väl det jag hade att bjuda på idag. Får se om jag uppdaterar senare annars hörs vi mer imorgon! PUSS!

Kategori: