Söndag

Hej hej hallå finisar! En glad nyhet, jag lever!

I fredags gick jag ut och dansa med mamma och Åsa. Hade hur kul som helst! Igår tog jag det lugnt, kollade på senaste avsnitten på vampire diaries och twisted. Har även kollat massa hart of dixie. På kvällen gick vi till pizzerian och käkade , jag emelie och Edvin. Sen gick jag hem, kollade ännu mer hart of dixie och somnade. Idag kollade vi på Edvins innebandy match hela familjen. Dom vann med 4-1 och spelade hur bra som helst! 
Har även haft tvättstugan och träffat Micke. Vi tog en promenad vid aborreberget, sen var vi hemma hos mig och kollade massa dagis/skol foton från när vi var små. Riktig nostalgi! 
Juste, jag bokade även tatuering nr två. Nästa torsdag är det dags :) Vad det blir får ni veta när jag har gjort den. Är lite rädd för copycats. Heheh.

Nu ligger jag i badet och njuter. Imorgon är det jobb igen och på fredag drar vi på jobbkryssning! Taggad till tusen! 



Kategori: