Tisdag - check!

Min extremt långa dag är äntligen över. Från 7.30 till 19.30. Vi hade apt efter jobbet så det blev en extra lång dag. Tur som jag hade så fick jag skjuts hem av en kollega. Guldvärt!

Jahapp. Då var både måndag och tisdag avklarade och snart är det fredag. Helt underbart.

Annars då. Ja vet inte om jag har så mycket att skriva om. Förutom att; 

1. AIK vann över Djurgården igår. Baam! 
2. Jag ska bli blond till sommaren. 
3. Jag älskar att bada (ligger i badet just nu.)
4. Jag hatar folk som inte lämnar plats åt äldre människor på buss/tåg. Och dem som sätter sig på sätet längst ut trots att bussen är fullproppad. 
5. Jag ska göra tatuering nummer 2 om mindre än 1 månad. 
6. Mitt gymkort på forma gick ut idag och framöver kommer jag gymma i jakan simhall.
7. Tom Hardy är den sexigaste mannen på hela jordklotet. 
8. Min familj är BOKSTAVLIGT TALAT den bästa familjen.
9. Jag hatar oliver, kaviar, mandelmassa och rucola.
10. Jag kommer inte på något mer för stunden. 

Haha. Helt plötsligt blev det lite fakta om mig själv, i brist på annat. Nu ska jag fortsätta filosofera lite här i badet men vi hörs senare, eller imorgon. PUSS! 

Kategori: