Torsdag

Hej alla fina! 
Alltså ÄR NI LIKA GLADA OCH TAGGADE PÅ LIVET SOM JAG ELLER? 

Slutade klockan 15 idag. Mötte upp mamma i jakan. Köpte 2 stycken träningströjor, även träningsstrumpor och vanliga strumpor. Behövligt.
Efter det drog jag hem, bytte om och mötte upp marie och Camilla för ett svettigt gympass. 
Kom hem, käkade köttfärssås och pizzasallad och nu ligger jag i badet med spotlights på dimmer och tända ljus. Imorgon är det fredag. Kan inte bli mycket bättre måste jag säga. 

Inte nog med det så har vädret varit helt underbart idag. Invigde min nya väska och halsduk och skippade vinterjackan. Det var hur ljust som helst ute redan vid 20 över 6 när jag gick till bussen. Alltså, OM man blir piggare och gladare när det börjar bli ljusare och varmare tider. Det stämmer verkligen! 

Kategori: